Шлицови валове за средни въртящи моменти

Тип LT/LF

Typ LT/LF

Този шлицов вал понася големи натоварвания в радиална посока и по посока на въртящия момент, тъй като валът има 2 до 3 профила на външната повърхност, които чрез няколко двойни сачмени реда (4 или 6 реда общо) се държат под натоварване, за да се постигне подходящ пренaтяг. За разлика от конвенционалните системи при шлицовите валове на ТHK може само втулката да се изработи с пренатяг. Това ги прави подходящи за приложение в работни условия с променливи и ударни натоварвания и такива, които изискват висока точност на позициониране. Показват отлична ефективност и имат добри характеристики при бърз ход. Освен това натоварванията, които могат да поемат шлицовите валове, сравнени със сачмените втулки със същия диаметър, са повече от десет пъти по-големи. Затова те се прилагат на места, на които възникват големи натоварвания и моменти, а се разполага с ограничено място за вграждане. Оборотите трябва да са в допустимия диапазон. За подобряване на устойчивостта срещу корозия, ние препоръчваме специална обработка на повърхността. Монтажът е лесен, при вграждането на шлицовата втулка в корпуса по принцип се препоръчва пресова сглобка. При смазването, моля използвайте нашите греси.

Валовете са изработени със стандартни дължини. Могат да се доставят и със обработени краища. По възможност, да не се надвишава минималния вътрешен диаметър (φ d).

Приложение: колони и рамена на индустриални роботи, машини за точково заваряване, машини за занитване, машини за подвързия на книги, XY-записвачи, оптични измервателни уреди.

Използвайте нашата CAD библиотека.

Тип LT Този тип се състои от цилиндрична втулка с канал за призматична шпонка за предаване на въртящи моменти. Това е най-компактния тип.
Тип LF Фланецът позволява лесен монтаж на шлицовата гайка в корпус. Този тип е отличен за малки корпуси и за такива, за които има опасения, че от обработката каналът за призматична шпонка ще се деформира. Благодарение на възможното фиксиране на фланеца посредством щифт, е възможно всяка ъглова хлабина в конструкцията да бъде изцяло отстранена.