Ротационни шлицови валове с външно зацепване

Тип LBG/LBGT

Typ LBG/LBGT

Този модел е изпълнение със зъбни зацепвания на външната повърхност на фланеца и радиални и аксиални иглени лагери, които са компактно интегрирани във втулката. За разлика от конвенционалните системи, може, при устойчивите на усукване шлицови валове на ТHK, само втулката на шлицовия вал да се изработи с пренапряг. Благодарение на тези характеристики, устойчивите на усукване шлицови валове предлагат при работни условия с променливи и ударни натоварвания, както и при приложения, които изискват висока точност на позициониране, отлична ефективност и показват добри характеристики за бърз ход. Освен това стойностите на натоварване на устойчивите на усукване шлицови валове, сравнени със сачмените втулки със същия диаметър, са повече от десет пъти по-големи. Затова шлицовите валове с по-компактни размери могат да се използват на места, на които възникват големи натоварвания и моменти. Оборотите трябва да са в допустимия диапазон. За подобряване на устойчивостта срещу корозия, ние препоръчваме специална обработка на повърхността. Монтажът е лесен, при вграждането на шлицовата втулка в корпуса по принцип се препоръчва пресова сгобка. При смазването, моля използвайте нашите греси.

Валовете са изработени със стандартни дължини. Когато са необходими цилиндрични краища на валове, ако е възможно, да не се надвишава минималния вътрешен диаметър (φ d).

Приложение: предавки със зъбни колела за високи въртящи моменти.

Използвайте нашата CAD библиотека.

Тип LBG Този тип се основава на тип LBR. Обаче повърхността на фланеца от външната страна e назъбена. Допълнително във втулката са интегрирани компактни радиални и аксиални лагери. Този тип е подходящ като механизъм за предаване на въртящ момент посредством водене чрез шлицов вал.
Тип LBGT Този тип се основава на тип LBR. Обаче повърхността на фланеца от външната страна e назъбена. Допълнително във втулката са интегрирани компактни радиални и аксиални лагери. Този тип е подходящ като механизъм за предаване на въртящ момент посредством водене чрез шлицов вал.