Технически данни:
• Тялото е от месинг, за DN 100 и по-големи корпусът е двукомпонентен.
• Ротора и челното уплътнение на ротора са от хромирана стомана, за серия DXS от металокерамика.
• Компактно механично уплътнение. DN 100 и по-големи, както и DXSB са оборудвани с лесно заменяемо уплътнение на ротора.
• Два сачмени лагери, серия 300 с конусно-ролкови лагери за по-големи натоварвания. Лагерите са фабрично смазани и без поддръжка до 80°С. Лесно достъпна точка на смазване за по-високи температури.
• Свързване към ротационна система под налягане чрез:
стандартна резбова връзка за DN 10 до DN 80 с дясна R или лява L резба G / BSP (ISO 228), К-фланци и конусен вътрешен пръстен, F-фиксиран фланец за версия DXSB
• DN 10 до DN 80 радиална и аксиална връзка с дясна резба по ISO 228. Опция за намаляване на захранването за NPT и други резби. От DN 100 свързване на тела с фланец съгласно DIN 2633, PN 16. ANSI при поискване.
• DXSB и DXS серия DN 100 до DN 150 с вентилационни винтове G 1/2".
• Резбата за неподвижната вътрешна тръба (серия DX / DXS 2 ...) винаги е дясна, дори и при ляв ротор.
• Плъзгаща втулка за въртенето на вътрешната тръба (DXR / DXSR 2 ...) като уплътнение между захранването и системата за връщане.
• Заключване против превъртане чрез щифт или фиксираща вилка за DN 100 и по-големи.
• От съображения за безопасност ротационната връзка трябва да бъде оборудвана със защитен кожух или подобни защитни устройства при налягане от 10 bar.
• Челното уплътнението на ротора може да се сменя.
• Възможни са по-високи скорости при серия DXSA.
• Серията DXSA е подобрена версия за екстремни условия, има уплътнение между входа и изхода.