Екипът на Хенлих продължава работа при засилени мерки за хигиена и безопасност

Уважаеми партньори,

Във връзка с актуалната ситуация бихме искали да Ви информираме, че ХЕНЛИХ ООД предприема всички необходими действия спрямо инструкциите за бизнес организации на СЗО, както и се съобразява с указанията и разпоредбите на компетентните органи в Република България, целящи ограничаване на разпространението на COVID-19.

Работата ни с клиенти продължава нормално, като единствената промяна е ограничаване на контактите на служителите ни с клиенти и партньори, както посещаване от наша страна на Ваши офиси и обекти, така и посещения на Ваши служители в офиса ни.

Много теми и проекти могат да бъдат обсъждани с помощта на съвременна комуникация. Нашите консултанти ще положат всички усилия, за да направят този начин на работа удобен за Вас:

·         Видеоконференции

·         E-mail

·         Телефон

·         Skype

 

Контакти на нашите консултанти можете да намерите ТУК. 

Бихме искали също така да Ви информираме, че може да има забавяне при доставката на стоки. Временните процедури, прилагани от нас, ще продължат до 27/03/2020. Ние обаче не изключваме възможността за удължаването им и в следващите седмици.

Вярваме, че това няма да попречи на нормалния ни начин на взаимодействие с вас.